КАДА КУПИТЕ ПОЛИСУ, БИТНО ЈЕ ДА ЗАПИШЕТЕ БРОЈ ИСТЕ, КАО И БРОЈ АСИСТЕНТСКЕ КУЋЕ, КОЈА ЈЕ НА ПОЛИСИ ОБИЧНО ОЗНАЧЕНА КАО ЦАЛЛ ЦЕНТАР.
- Та два броја неопходна су Вам у случају незгоде или болести, а могуће их је користити и ако немате полису уз себе.
У СЛУЧАЈУ ДА ВАМ ЈЕ ПОТРЕБНА БИЛО КАКВА ПОМОЋ, ПРВО ШТО ТРЕБА ДА УРАДИТЕ ЈЕСТЕ ДА ПОЗОВЕТЕ ЦАЛЛ ЦЕНТАР (АСИСТЕНТСКУ КУЋУ) ЧИЈИ ЈЕ БРОЈ ДОСТУПАН 24 ЧАСА.
- Затим ће Вас особа са којом будете разговарали упутити у најближу здравствену установу, а уколико буде неопходно послати и санитет по Вас. Морате водити рачуна и увек прво позвати асистентску кућу, јер се може десити да одете у прву амбуланту, а да она није у систему ваше осигуравајуће куће, па ће ти трошкови бити наплаћени. Уз број полисе, оператер ће дати детаљна упутства.
У појединим кућама трошкове осигурања до око 100 евра плаћате сами, а затим их осигуравајућа кућа рефундира, док све преко тог износа директно плаћа осигуравајућа кућа.
ВАЖНО ЈЕ ДА У ТОМ СЛУЧАЈУ ЧУВАТЕ СВЕ РАЧУНЕ И ЛЕКАРСКЕ ИЗВЕШТАЈЕ,КОЈЕ МОРАТЕ ДА ДОСТАВИТЕ ОСИГУРАВАЈУЋОЈ КУЋИ ПО ПОВРАТКУ