The Website is active on several social media platforms such as Facebook, Twitter, YouTube and LinkedIn to strengthen our online presence and visibility of the IMGGI research results. When you are browsing the Website, it does not set cookies with the display of links to our social media channels. You can also follow links from our website to social media and social networking services: Twitter, Facebook and LinkedIn. By clicking on the social media buttons on our website, you will be re-directed to the relevant sites, which have their own cookie and privacy policies over which we have no control. The display of our Twitter feed on this website uses a third party cookie-free component. Clicking on the Twitter icon on this website will re-direct you to the Twitter site, which has its own cookie and privacy policies over which we have no control.
5.1 Facebook advertising
Since Facebook, managed by Facebook Inc., 1 Hacker Way Menlo Park, CA 94025, gets data from their users, who are above 16 years old, and enter it voluntarily on their profile with the personal data such as master data, age, location, and interests, they have a good idea of who users are and what they like? Collected subject’s data are: First name, last name, Email address, Contact phone and Company. Another behavioral data that visitors can select from box, are:
– How much do you currently spend per month on graphic design services? (To be selected);
– On average, how many creative projects do you have per week? (To be selected)
– Which role best describes you? (To be selected)
– How experienced are you in this job? (To be selected)
– Are you comfortable using email to make creative requests? (YES, NO)
Those data can serve us to target unmistakably ads that show them products or services that they are likely to get, sites they tend to like or to attend. Every Facebook ad has a few features that allow a user to be sure that it’s an ad:
– A “Sponsored” tag right underneath the name of the page that is advertising to you.
– A unique “Like Page” button, in the top right corner, that’s never visible on regular posts.
– A call-to-action or CTA, predefined set of buttons, in the bottom right corner, which might say one of the following things:
– a “sponsored” tag, below the name of the site,
– the prompt to like the page in the top right corner, and
– a call-to-action button (CTA) in the bottom right corner.
5.2 Фацебоок аналитика
Фацебоок аналитика или Фацебоок Инсигхтс је моћан и бесплатан алат за аналитику који нам омогућава да лако меримо перформансе наше веб странице на Фејсбуку. Инсигхтс прати свиђања, приказе страница, досег и још много тога. Фацебоок аналитика нам помаже да разумемо ко је најангажованија публика и како они ступају у интеракцију са нашом страницом. Разумевање метрике наше Фацебоок странице даје нам информације које су нам потребне да бисмо били сигурни да правимо садржај стављамо пред праву Фацебоок публику. Помаже нам да радимо са Фацебоок-овим алгоритмом, уместо да само шаљемо садржај у празнину и надамо се да ће га неко видети.
Пошто је наш циљ на друштвеним медијима да повећамо број пратилаца што је брже могуће, можемо видети како су се лајкови и досег наше странице променили у последњих седам дана. Онда када видимо да се образац развија или желимо да научимо више, можемо да копамо дубље у друге одељке. Одељак „Свиђања странице“ је одлично место за праћење укупног раста наших пратилаца и за разумевање извора ових лајкова, као што су органски постови на нашој страници или рекламна кампања на Фејсбуку. Можемо да сузимо фокус на одређене временске периоде кликом или превлачењем да бисмо изабрали период на било ком од графикона. Ово нам може помоћи да изолујемо ефекте одређене рекламне кампање или серије постова. Одељак Пост Реацх нам даје преглед колико људи је видело садржај са наше странице и како су ступили у интеракцију са њим.
5.3 Гоогле алатке за вебмастере
Гоогле алатке за вебмастере (ГВТ) или Гоогле Сеарцх Цонсоле је бесплатна услуга за вебмастере или администраторе веб локација која нам помаже да проценимо и одржавамо перформансе веб локације у резултатима претраге, проверавајући статус индексирања и оптимизујући видљивост веб локације. Не морамо да користимо ГВТ да би се веб локација појавила у резултатима претраге, али нам може понудити вредне информације које могу помоћи у нашим маркетиншким напорима. ГВТ је суштинска компонента за комуникацију вебмастера са Гоогле-ом. ГВТ нам омогућава да разликујемо проблеме са веб страницом и чак можемо да је ажурирамо у вези са тим да ли је веб локација заражена нападима малвера или не. Поред тога, користимо кодове који препознају уређај посетиоца веб локације, његов оперативни систем и резолуцију да бисмо оптимизовали приказ веб локације на платформи посетиоца.